Program

08:00 – 09:00

Registrace účastníků

09:00 – 11:00

.

Moderuje
Jan Patera, Partner, Blue Events

Z Česka do celého světa

Fares Měchura, Founder, Saleshero

Fares na základě vlastních zkušeností ze Socialbakers a Lithium technologies přesvědčí publikum, že prodej se dal i v minulosti  řídit z Česka na dálku do celého světa, a to jen s použitím běžných komunikačních kanálů (telefon, email, Skype). Covidová doba a vyspělejší technologie pak otevřely nové obchodní kanály a možnosti, jak se spojovat s klienty a otevírat byznysové příležitosti.

Globální strategický obchod v době covidové a válečné

Pavel Cesnek, CEO, Žďas

Jak dělat obchod ve strojírenství  v době, kdy se celý svět na dva roky zastavil. Jak budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky v teritoriích, kde je osobní kontakt naprosto klíčový. Jak motivovat obchodní tým v době covidové.

Social Selling

Milan Bartoš, Head of Sales, VAFO Praha

Jak získat nové obchodní příležitosti a rozvíjet vztahy prostřednictvím sociálních sítí jako je LinkedIn? Je to příležitost, ale bez tradičních B2B kanálů se neobejdeme. Jak se v posledních 2 letech musela změnit B2B komunikace ve VAFO Group?

Videomarketing ve světě B2B

Martin Bazala, CEO, Raynet

Ostravský RAYNET se před 8 lety rozhodl začít budovat vlastní in-house video produkci a video postavil do středu svého marketingu. Dnes mu pomáhá v budování zákaznické loajality i u nových akvizic. „Ukážeme, co nám doopravdy funguje, a poradíme, jak na to.”

Vliv firemní kultury na obchodní týmy

Jaroslav Jíra, Managing Partner, Kogi CON

Co je hlavní driver úspěchu v první lize obchodu? Jak je možné, že někteří hráči s dokonalými předpoklady nejsou úspěšní, a jiní, do kterých to neřeknete,ano? Proč je firemní kultura a její propsání do hlavy každého obchodníka jednou ze tří nejdůležitějších věcí, které musí top manažer udělat? A jaké jsou ty zbylé dvě? Přijďte se dozvědět, jak se vyrábí nejúspěšnější obchodní tým.

11:00 – 11:30

Přestávka na kávu a čaj

11:30 – 13:00

.

Obchodování na dálkové ovládání

Roman Cabálek, CEO, Dell Computer

Co jsme se o obchodování na dálku během posledních dvou let naučili, a co jsme se současně dozvěděli o zákaznících, obchodních partnerech, ale také sami o sobě. A jak s tím dále můžeme nakládat.

80 % vztahu se zákazníkem stojí na informacích, které vám o sobě neřekne, aneb jak vytvořit prosperující vztah v B2B pomocí chytrého využití dat?

Martin Hošek, obchodník, Imper

B2B obchod prochází velkou transformací a světová pandemie ji v mnoha ohledech urychlila. Způsob, jakým firmy prodávají a oslovují své zákazníky, se začíná radikálně lišit od postupů používaných na začátku 21. století. Efektivita obchodu, potažmo obchodníků, se výrazně zvýšila. Mimo jiné i díky využívání moderních nástrojů a postupů pro použití a integraci dat. Jak se mění obchodní proces a jak nezůstat pozadu během této transformace?

Role obchodních týmů v době, kdy se téměř vše dá prodat „přes obrazovku“

Petr Kavan, B2B Acquisition manager, Alza.cz

Přerod typického B2C e-shopu v plnohodnotného partnera pro firemní zákazníky všech velikostí. Jsou firmy připravené na digitalizaci svých nákupů a co jim může přinést? Jak jim v tom mohou obchodní týmy pomoci?

Buď prospěšný a budeš úspěšný

Milan Drozen a Jan Coufal, zakladatelé, Czech Promotion a bikero.cz

Kluci vám představí pár obchodních případů z praxe komunikační agentury v posledních letech. Mluvit budou hlavně o tom, jak je situace jako covid nebo krize vlastně obrovskou příležitostí pro obchod a jeho růst.

13:00 – 14:00

Přestávka na oběd

14:00 – 15:30

.

Moderuje
Alexander Raiman, Partner, Saleshero

Panelová diskuze: Quo vadis obchod v České republice?

České firmy, jejich majitelé a vrcholové vedení mají velké ambice a chuť růst i za hranice ČR. Úspěch firem jako je Rohlik, Product Board, PPF a KKCG dokazuje, že Česko má v byznysu našlápnuto. Kde bude obchod za pár let a kam se posune jeho celková úroveň? V panelu budou diskutovat experti pro mezinárodní obchod a jeho růst.


Gabriela Takáčová, Co-founderka a Head of Business, Recombee

Jakub Plas, Chief Revenue Officer, Dataddo

Ondřej Synek, Sales Director, ChargeUp

Max Verteletskyi, CEO & Co-founder, Spaceti

Jaroslav Vích, obchodní ředitel, Kofola ČeskoSlovensko


15:30 – 16:30

Afterparty - nespěchejte domů! Budeme rádi, když se zdržíte na výměnu dojmů s kolegy při sklence něčeho dobrého. :)