Fares na základě vlastních zkušeností ze Socialbakers a Lithium technologies přesvědčí publikum, že prodej se dal i v minulosti řídit z Česka na dálku do celého světa, a to jen s použitím běžných komunikačních kanálů (telefon, email, Skype). Covidová doba a vyspělejší technologie pak otevřely nové obchodní kanály a možnosti, jak se spojovat s klienty a otevírat byznysové příležitosti.
Jak dělat obchod ve strojírenství v době, kdy se celý svět na dva roky zastavil. Jak budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky v teritoriích, kde je osobní kontakt naprosto klíčový. Jak motivovat obchodní tým v době covidové.
Jak získat nové obchodní příležitosti a rozvíjet vztahy prostřednictvím sociálních sítí jako je LinkedIn? Je to příležitost, ale bez tradičních B2B kanálů se neobejdeme. Jak se v posledních 2 letech musela změnit B2B komunikace ve VAFO Group?
Ostravský RAYNET se před 8 lety rozhodl začít budovat vlastní in-house video produkci a video postavil do středu svého marketingu. Dnes mu pomáhá v budování zákaznické loajality i u nových akvizic. „Ukážeme, co nám doopravdy funguje, a poradíme, jak na to.”
Co je hlavní driver úspěchu v první lize obchodu? Jak je možné, že někteří hráči s dokonalými předpoklady nejsou úspěšní, a jiní, do kterých to neřeknete,ano? Proč je firemní kultura a její propsání do hlavy každého obchodníka jednou ze tří nejdůležitějších věcí, které musí top manažer udělat? A jaké jsou ty zbylé dvě? Přijďte se dozvědět, jak se vyrábí nejúspěšnější obchodní tým.
Co jsme se o obchodování na dálku během posledních dvou let naučili, a co jsme se současně dozvěděli o zákaznících, obchodních partnerech, ale také sami o sobě. A jak s tím dále můžeme nakládat.
B2B obchod prochází velkou transformací a světová pandemie ji v mnoha ohledech urychlila. Způsob, jakým firmy prodávají a oslovují své zákazníky, se začíná radikálně lišit od postupů používaných na začátku 21. století. Efektivita obchodu, potažmo obchodníků, se výrazně zvýšila. Mimo jiné i díky využívání moderních nástrojů a postupů pro použití a integraci dat. Jak se mění obchodní proces a jak nezůstat pozadu během této transformace?
Přerod typického B2C e-shopu v plnohodnotného partnera pro firemní zákazníky všech velikostí. Jsou firmy připravené na digitalizaci svých nákupů a co jim může přinést? Jak jim v tom mohou obchodní týmy pomoci?
Kluci vám představí pár obchodních případů z praxe komunikační agentury v posledních letech. Mluvit budou hlavně o tom, jak je situace jako covid nebo krize vlastně obrovskou příležitostí pro obchod a jeho růst.
České firmy, jejich majitelé a vrcholové vedení mají velké ambice a chuť růst i za hranice ČR. Úspěch firem jako je Rohlik, Product Board, PPF a KKCG dokazuje, že Česko má v byznysu našlápnuto. Kde bude obchod za pár let a kam se posune jeho celková úroveň? V panelu budou diskutovat experti pro mezinárodní obchod a jeho růst.
Gabriela Takáčová, Co-founderka a Head of Business, Recombee
Jakub Plas, Chief Revenue Officer, Dataddo
Ondřej Synek, Sales Director, ChargeUp
Max Verteletskyi, CEO & Co-founder, Spaceti
Jaroslav Vích, obchodní ředitel, Kofola ČeskoSlovensko