Oborové setkání obchodních ředitelů, šéfů prodeje, vedoucích obchodních týmů a Key Account manažerů z řad špičkových firem působících na českém trhu. Akce přinese návod a inspiraci, jak vytvářet efektivní obchodní týmy, jak kombinovat jednotlivé osobnosti obchodníků, jak je motivovat, jak je odměňovat a jak celkově zajistit udržitelnost funkčnosti obchodního týmu navzdory vnějším a možná i vnitřním vlivům (třeba změna šéfa).
Svět se v důsledku událostí minulých dvou let v mnohém změnil. Všichni jsme byli postaveni před řadu výzev. Co vše se změnilo a jak se úspěšné firmy dokázaly s novými výzvami poprat právě ve svých obchodních odděleních?
Business Development: co z toho, co nás naučila doba Covidu přetrvává i nadále?
Jak na dálku udržet vztah s klientem?
Jak vypadá efektivní online schůzka?
LinkedIn: stala se z nástroje pro personalisty obchodní platforma? Lze jejím prostřednictvím komunikovat s klienty?
Stalo se CRM „píchačkami“ obchodníka?
Jaká je role obchodního týmu v době, kdy poptávka mnohdy převyšuje nabídku?
Nestává se původní motivační program obchodníků v této době spíše demotivačním? Jak změnit motivační systém v době, „kdy není zboží“?
Jak se mění kompetenční mix nákupčích a obchodníků?
Odpovědi na tyto a mnohé další otázky budeme společně s šéfy úspěšných firem hledat na dalším ročníku konference Sales Management. Cílem akce je vytvořit otevřený prostor pro diskusi, ve které budeme sdílet užitečné rady i praktické zkušenosti.
Konference je určena pro majitele, ředitele firem, obchodní ředitele, šéfy obchodních týmů, šéfy oddělení péče o zákazníky, Business Development manažery, poradce a pro všechny, kteří v obchodě chtějí něco znamenat.