V dnešním dynamickém obchodním prostředí je zásadní, aby se obchodníci neustále zdokonalovali a přizpůsobovali novým trendům.
Strategie akvizice zákazníků jsou východiskem pro stanovení metod identifikace a oslovení potenciálních klientů, s důrazem na personalizaci a efektivní využití digitálního marketingu.
Správná správa prodejního procesu je klíčem k úspěchu, včetně efektivního lead managementu a technik kvalifikace zákazníků. V éře digitální transformace hrají CRM a technologické nástroje podstatnou roli ve zvyšování efektivity obchodních týmů a v maximalizaci produktivity práce.
Techniky prodeje a vyjednávání poskytují obchodníkům praktické dovednosti pro zlepšení jejich výsledků. V této oblasti se zaměříme na nadcházející trendy a inovace, včetně AI, které budou formovat budoucnost obchodních strategií.
Zákaznická zkušenost a loajalita jsou neoddělitelnou podmínkou dlouhodobého úspěchu. Součástí budování pozitivních vztahů s klienty je efektivní řízení zákaznického servisu za podpory datových analýz, které umožňují hlubší pochopení trhu a zákaznických potřeb a usnadňují rozhodovací procesy.
Objevte, jaké jsou nejdůležitější schopnosti vyjednavače a seznamte se vyjednávacími mýty.
Adam je mezinárodně uznávaným vyjednavačem, specializujícím se na rukojmí držené teroristy, kriminálními skupinami nebo státními aktéry. Poskytuje poradenství nadnárodním korporacím a vedl vyjednávání v nebezpečných kontextech po celém světě. Je instruktorem pro vládní a policejní týmy a má bohaté akademické zkušenosti, včetně práce pro OSN.
Partnerství pro vás připravíme na míru vašim potřebám. Prohlédněte si, jaké hlavní výhody partnerské úrovně zahrnují.
Výhody partnerstvíPodívejte se na atmosféru předchozího ročníku Sales Managementu. Zobrazit celou fotogalerii.